نترسید! این مرد عزراییل نیست! نترسید! این مرد عزراییل نیست!
بدو بدو 1 بار ببین عاشقش میشی
تاریخ : جمعه 2 تير 1391
نویسنده : writer

تصور کنید نیمه شب از خواب بیدار شوید و کسی مانند عزراییل را در اتاق خوابتان ببینید، وحشتناک است نه؟ اما اگر این عزراییل آن عزراییل واقعی نباشد چه؟!

باور کنید این اتفاق برای کسی افتاده، و آن کسی نیست جز یک مادربزرگ تنها که نیمه شب بیدار شده و شبحی را در اتاق خوابش دیده است. البته این مادر بزرگ به اندازه کافی زرنگ بوده و اصلا باور نکرده که اجلش رسیده است. خانم میرز می گوید با دیدن شبح به طرف اوحمله کردم و ماسکش را از روی صورتش برداشتم . به محض دیدن صورت او شناختمش چون یکی از همسایه ها بود. سعی کردم او را گاز بگیرم و از خودم دفاع کنم ولی متاسفانه دندان های مصنوعیم را قبل از خواب از دهانم خارج کرده بودم.

 


 


این مرد بعد از نوشیدن مشروبات الکلی با یک کلاه بزرگ مشکی و ماسک سفید به سراغ پیرزن تنها آمده بود و بعد از درگیری با او آسیب های خفیفی به گردن و بازوهایش وارد کرده است.

به گزارش برترین ها پلیس می گوید فیلیپ اوانز 35 ساله بعد از نوشیدن مشروبات الکلی با شکستن در وارد خانه این زن شده و قصد ترساندنش را داشته است..  آقای اوان به ورود به خانه خانم میرز به قصد ترساندن او  و همین طور وارد کردن آسیب بدنی به او اعتراف کرده ولی می گوید فقط قصد شوخی داشته است.

 

    
 



|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
mariya در تاریخ : 1391/4/16/5 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مراقب باشید تو این جنگل مطالب گم نشید.این یه عکس از سرزمینمونه. اینجارو به دوستاتون معرفی کنید. محمد حسین حیدری فرد اهل زنجان محله ی انصاریه در خدمتتونم.:)